Pudełka wysyłkowe na ekstrawaganckie produkty – jak je zaprojektować?

Niniejszy artykuł pod tytułem Luksusowa marka – TOP7 najbardziej luksusowych marek nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Luksusowa marka – TOP7 najbardziej luksusowych marek należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Istnieje wiele sposobów na to, by rozreklamować firmę i zbudować jej pozytywny wizerunek. Jednym z nich jest tzw. marketing opakowań. Jak zaprojektować pudełka wysyłkowe na ekstrawaganckie produkty? Podpowiadamy w dzisiejszym wpisie!

Pudełka wysyłkowe – jak przyciągnąć klienta z wyższych stref?

Niestandardowe pudełko wysyłkowe pojawia się coraz częściej w biznesie, zwłaszcza w e-commerce. Pudełko produktowe już dawno przestało pełnić funkcję zwykłej szarej skrzynki, w której wysyła się towar do klienta. Współczesne opakowania to bardzo estetyczne i bardzo skuteczne nośniki reklamowe. Aby jednak mogły one należycie pełnić swoje funkcje, należy je odpowiednio spersonalizować.

Jak trafić za pomocą opakowania do klienta z wyższych sfer? Stworzenie estetycznego pudełka może się okazać niewystarczające, by przyciągnąć go na dłużej. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi firma Packhelp, czyli polski producent kartonowych opakowań dla biznesu!

Luksusowe pudełka wysyłkowe – jak je zaprojektować?

Kartonowe pudełko może się przyczynić do zwiększenia zysków sprzedażowych, pod warunkiem, że jego design zostanie dokładnie i starannie przemyślany. W branży towarów luksusowych najlepiej sprawdzają się następujące rozwiązania:

  • Nietypowy sposób otwierania i zamykania – np. pudełeczko dwuczęściowe z wieczkiem lub pudełko z wysuwanym dnem,
  • Staranny dobór kolorów – jeśli chodzi o produkty luksusowe, najlepiej sprawdza się biel – zwłaszcza jeśli chodzi o elektronikę i markowe kosmetyki. Mile widziane na pudełku są także ciemne akcenty – nadają one opakowaniu elegancji. Takie pudełka posiada w swojej kolekcji między innymi Zoegas – producent kawy wysokiej jakości, Modne są także luksusowe kontrasty – czerń i biel, czerwień i złoto, srebro i granat – te kontrastujące ze sobą barwy na pierwszy rzut oka budzą skojarzenia z elegancją i luksusem. Jeśli chcemy nadać pudełku charakter Premium, warto je zastosować!

Inne rozwiązania, dzięki którym pudełko nabierze charakteru Premium, to:

  • Uszlachetnienie druku metodą hot stamping – to technika druku z użyciem folii hot-stampingowej, w efekcie na pudełku pojawia się złocony lub lśniący metalicznie połysk – w ten sposób można podkreślić np. logotyp firmy,
  • Zamykanie pudełka wstążką – elegancka wstążka to proste i skuteczne rozwiązanie, które pomoże podkreślić wyjątkowy charakter pudełka,
  • Wyposażenie pudełka w poduszeczkę – pudełka wyścielone atłasem lub innymi materiałami doskonale eksponują produkt. Z takich opakowań korzystają bardzo często producenci ekskluzywnej biżuterii, np. Diamond Treats. Firma ta pakuje biżuterię w stylowe małe pudełeczka z wyścielanym dnem.