Kartonowe pudełko też może być luksusowe!

Niniejszy artykuł pod tytułem Luksusowa marka – TOP7 najbardziej luksusowych marek nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Luksusowa marka – TOP7 najbardziej luksusowych marek należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Kartonowe opakowania to rozwiązanie, które jest nie tylko ekologiczne, ale też i bardzo estetyczne. Jak się okazuje, można je wykorzystać także do pakowania luksusowych i ekstrawaganckich produktów.

Kartonowe pudełka dla branż luksusowych

Z kartonowych pudełek korzysta wiele e-sklepów oraz sklepów stacjonarnych. W szczególności cieszą się one dużym zainteresowaniem producentów:

  • odzieży,
  • tekstyliów,
  • kosmetyków,
  • gadżetów elektronicznych,
  • produktów farmaceutycznych,
  • artykułów spożywczych.

Z potencjału praktycznych i trwałych kartonowych pudełek mogą skorzystać także producenci dóbr luksusowych, np. luksusowych zegarków!

Luksusowe kartonowe pudełko, czyli jak zbudować pozytywny wizerunek marki

Kartonowe pudełka nadają się doskonale jako opakowanie na biżuterię. Odpowiednio zaprojektowane, mogą nadać produktowi charakter Premium oraz podkreślić najlepsze cechy danej marki.

Luksusowe pudełka można znaleźć między innymi w ofercie polskiej firmy Packhelp. Mimo że firma istnieje od 2015 roku i początkowo funkcjonowała jako startup, dziś działa na skalę międzynarodową! Wśród klientów polskiej firmy można znaleźć między innymi takich gigantów jak Google, czy BMW.

Jak stworzyć niebanalne estetyczne pudełko, idealne do pakowania dóbr luksusowych? To wcale nie jest takie trudne! Wystarczy przestrzegać kilku zasad:

Zasada nr 1 – wyeksponuj logotyp firmy!

Luksusowe opakowania wielu firm są minimalistyczne – jedyne, co rzuca się w oczy, gdy na nie patrzymy, to logotyp marki. To najważniejszy element, który powinien znaleźć się na pudełku, najlepiej w jego centralnej części.

Zasada nr 2 – uszlachetnij pudełko

Zarówno ścianki pudełka, jak i nadrukowany logotyp można uszlachetnić. Tłoczenie, złocenie, hot stamping, wykończenie ozdobną folią – jest wiele nowoczesnych sposobów na to, by nadać pudełku wyjątkowy charakter!

Zasada nr 3 – przemyśl fason i kształt pudełka

W branży opakowań produktowych modne są oryginalne rozwiązania. Zgodnie z tą ideą, warto zaprojektować pudełko, które będzie się wyróżniać pod względem kształtu lub fasonu. Jeśli chodzi o opakowania na produkty luksusowe, dobrze sprawdzają się dwuczęściowe pudełeczka z wieczkiem lub wysuwanym dnem. Produkt będzie się świetnie prezentował także w pudełku wyścielonym elegancją poduszką.

Jak widzisz, nietrudno jest zaprojektować opakowanie, które będzie stanowiło luksusowe narzędzie reklamowe dla firmy!